Blijmakende berichten

14 september 2019

Arno Pijnappels, de fijnste groenteman van de weekmarkt doneert elke 14 dagen een zeer rijkelijk gevulde fruit tas cadeau voor onze bewoners. Super bedankt Arno, echt zo’n lief gebaar voor onze mensen, dank je wel.

En dan Bloemisterij Leo Sleutjes… Het hospice ontvangt elke twee weken een prachtig boeket welke op de tafel in de woonkamer geplaatst wordt. Het kleurrijk boeket geeft al onze bewoners en gasten een huiselijk gevoel. Wat een mooi gebaar van deze prachtige bloemist uit Den Dungen. Ontzettend bedankt!

Gisteren was het Hospice voor het eerst volledig bezet. Onze vrijwilligers verdienen ieder uur van de dag een schouderklopje. Wat boffen we met jullie, jullie zijn toppers! Dankzij jullie is het huis zo liefdevol, warm en vol met aandacht voor onze bewoners.