Hartstikke bedankt!

28 september 2019

Al die lieve, supergemotiveerde vrijwilligers van ons liefdevolle Hospice Parunashia die gisteren met enorm veel goede zin naar onze eerste vrijwilligersbijeenkomst kwamen. Het was enorm leuk jullie eens te ontmoeten buiten het Hospice!

De opkomst was geweldig en dat belooft veel voor de volgende keer. Iedereen heeft genoten! Slingers in ons hart krijgen we van jullie allemaal, van jullie liefdevolle inzet voor onze bewoners! Onze hele gemeenschap en omstreken mag heel erg trots zijn op onze vrijwilligersgroep van 90 mensen! Zij maken ons huis een echt bijna THUIS huis.

Veel dank aan Rob Paulus van Gasterij De Zwaantjes die deze ontvangst haalbaar maakte voor ons als bestuur. Zonder zijn support was het niet gelukt!

Heb jij interessse om een vrijwilligerstaak op je nemen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op, via vrijwilligers@hospiceparunashia.nl