Vijf jaar van zorg, toewijding en groei

Ons Hospice viert dit jaar zijn vijfde verjaardag. Deze mijlpaal vertegenwoordigt niet alleen de tijd die is verstreken, maar ook de vele levens die we hebben aangeraakt en de groei die we hebben doorgemaakt. Bij elke stap hebben we ons gericht op het verbeteren van de zorg die we bieden en het versterken van onze band met onze gemeenschap. Als we terugkijken op de afgelopen vijf jaar, kunnen we met vreugde zeggen dat we klaar zijn voor de volgende vijf jaar en alles wat de toekomst ons brengt.

Professionalisering van onze diensten

Het afgelopen jaar hebben we grote stappen gezet in het professionaliseren van onze diensten. Met de implementatie van een geavanceerd programma voor gasten- en vrijwilligersadministratie en roostering, zijn we efficiënter geworden in het organiseren van onze activiteiten. Daarnaast hebben we het team versterkt met de toevoeging van Susanne als vaste coördinator. Zij heeft samen met de coördinator-vrijwilligers de dagelijkse leiding in handen en met haar komst hebben we de zorg voor onze gasten en vrijwilligers naar een hoger niveau getild. Haar toewijding en aanwezigheid hebben onze zorg voor gasten en vrijwilligers naar een hoger niveau getild, en iedereen die bij ons betrokken is waardeert dat enorm.

Investeren in onze vrijwilligers

Bij ons Hospice vormen vrijwilligers de kern van onze organisatie. Ze zijn de essentie van onze zorg en de warme sfeer die ons onderscheidt. Daarom blijven we ons inzetten voor hun ontwikkeling en welzijn. Van trainingen in culinaire vaardigheden tot het organiseren van thema-avonden, we blijven investeren in de groei en voldoening van onze vrijwilligers. Hun toewijding en medeleven vormen de motor achter ons succes en de warme sfeer binnen onze gemeenschap.

Met deze stappen en onze inzet voor voortdurende verbetering, kijken we vol vertrouwen naar de toekomst.

We zijn klaar voor de komende vijf jaar.