Algemene informatieavond Sint-Michielsgestel

6 november 2018

Sinds het bestuur van de Stichting Hospice Parunashia in Sint-Michielsgestel en omstreken een pand tot haar beschikking heeft gekregen is er druk gewerkt aan de voorbereidingen om het hospice medio 2019 te kunnen openen. De reacties die de initiatiefnemers krijgen zijn hartverwarmend.
Iedereen is overtuigd van de noodzaak van een hospice voor de gemeente Sint Michielsgestel. Een plaats waar mensen in de laatste fase van hun leven op een waardige manier afscheid kunnen nemen van het leven.

In het hospice worden zij omringd door goed opgeleide vrijwilligers, met het hart op de juiste plaats en verzorgd door de eigen huisarts en het vertrouwde personeel van de thuiszorg. Er hebben zich al veel personen aangemeld om de taak van vrijwilliger op zich te nemen.

Voor deze groep van vrijwilligers zal een speciaal programma worden ontwikkeld zodat zij zich kunnen voorbereiden op het werken in de Hospice.

Wij nodigen u van harte uit om aanwezig te zijn

Tijd: 19.30-21.30 uur
Locatie: Zaal Absoluut, Sint Michielstraat 1, Sint-Michielsgestel