Bloemen voor 1.000ste Facebook-volger

17 juli 2021

Kristin Bekkers in de bloemen gezet door bestuursleden van de Vrienden van Parunashia (v.l.n.r.) Carla Jacobs, Henriette den Otter en Willemien Mommersteeg-Willekens

Wat zijn wij blij… 1.000 volgers voor onze Facebook-pagina! Dank voor alle likes, reacties en hartjes. Vanmiddag ontving onze 1.000ste volger Kristin Bekkers een mooi boeket bloemen.

Nog geen drie jaar geleden zijn we als stichting Vrienden van Parunashia met deze pagina gestart en zijn we gegroeid van 0 naar 1.000 vrienden en vriendinnen. Want zo zien wij het: ieder van jullie draagt op zijn of haar eigen wijze Hospice Parunashia in het hart mee.

Via Facebook laten wij in woord en beeld zien wat er speelt, om jullie zo op een laagdrempelige en sympathieke manier te informeren en te betrekken. Wij gaan hier gráág mee door! Als jullie blijven liken & delen gaan we op naar de 1.500! Volg je ons nog niet, maar ben je wel actief op Facebook? Klik dan hier voor de link naar onze Facebook-pagina.

’n Feestelijke proost op AL onze volgers van het bestuur van de stichting Vrienden van Hospice Parunashia: Carla, Jet, Odette, Steven en Willemien.