Rabobank Dichtbij fonds doneert prachtig bedrag

10 oktober 2018

Op 10 oktober 2018 hebben Ton Huisman en Willemien Mommersteeg- Willekens een presentatie mogen verzorgen over Hospice Parunashia voor de commissie van het Rabobank Dichtbij fonds. Een prachtig fonds wat enkele startende projecten in de samenleving ondersteunt mits het project aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Vooraf werd het beleidsplan en begroting ingediend en dat is door de commissie bestudeerd. De presentatie was het afsluitende gedeelte en daarna was er gelegenheid tot het stellen van vragen.
Vervolgens ging de commissie in beraad…

Met veel plezier en vooral dankbaarheid kan het bestuur van Vrienden van Hospice Parunashia u melden dat we een ongelofelijke donatie mogen ontvangen.

Rabobank Hart van de Meierij vindt Hospice Parunashia een waardevol project voor alle inwoners van Berlicum, Den Dungen, Gemonde, Vught en Sint-Michielsgestel.

Rabobank Dichtbij fonds enorm veel dank voor het in ons gestelde vertrouwen en de fantastische donatie.