Sponsorloop 30 juni

6 juni 2019

Ultraloper en hardlooptrainer Wim Akkermans gaat 63 kilometer hardlopen voor het Hospice Parunashia in Sint-Michielsgestel. Door zich te laten sponsoren hoopt hij een mooi bedrag op te halen voor het Hospice. Ook jij kunt een bijdrage leveren! Dit kan op drie manieren. Je kunt een sponsorshirt kopen, je kunt meelopen of je kunt een sponsorbedrag overmaken.

De afstanden die je mee kunt lopen variëren van 7 kilometer tot 15,8 kilometer. De totale route van 63 kilometer is uitgestippeld langs verschillende Hospices in de omgeving van Vught. Er zijn verschillende wisselpunten waar je in of uit kunt stappen. Zo is er een wisselpunt in Vught, in Rosmalen, Schijndel en Boxtel. Je kunt zelf, op individuele basis kijken waar je in en uitstapt. De enige voorwaarde om mee te lopen is dat je een sponsorshirt hebt gekocht of een bedrag hebt gedoneerd. Elke etappe kun je meelopen, mits je het tempo en de afstand aankunt. Het tempo ligt rond 10-10,5 km per uur. Alleen de laatste etappe zal het tempo 9 km per uur zijn. Doe jij mee?