Zien we u op het openingsfeest op 30 juni?

28 juni 2019

Op zondagmiddag 30 juni tussen 15.00 en 18.00 uur bent u van harte welkom! Met een verkoelend drankje in de hand vieren we op het Meanderplein in Sint-Michielsgestel een mijlpaal: de officiële opening.

Op deze middag staan we met iedereen die zich betrokken voelt bij het Hospice stil bij wat we met elkaar bereikt hebben: het bijna-thuis-huis Parunashia gaat omstreeks 1 augustus echt van start.

We hebben een mooi programma! Zo halen we ultraloper Wim Akkermans binnen, die deze middag met andere lopers een tocht van maar liefst 63 km gaat volbrengen, om een mooi bedrag voor het Hospice op te halen. Zij lopen langs de vier zusterhospices in Rosmalen, Schijndel, Sint-Oedenrode en Boxtel en eindigen op het Meanderplein. Wil jij Wim steunen? Dat kan door een prachtig hardloopshirt te bestellen, door een deel van de route mee te lopen of door een vrij sponsorbedrag over te maken; elk bedrag, groot of klein, is welkom! Op de site van Loopschool Wim Akkermans vind je alle informatie.

De bekende zanger Jack Van Rijs draagt het Hospice een warm hart toe en treedt tijdens openingsfeest voor ons op, net zoals De Gèstelse Toppers, ook wel bekend als Los Topéros. Zij maken er met ons een muzikaal feestje van, dat wordt gezellig.

Dorpsdichter Gé van Berkel uit Sint Michielsgestel heeft naar eigen zeggen ‘maar één vierkante meter podium nodig’. Die gaat hij met veel genoeg van ons krijgen a.s. zondag, als hij voor ons een gedicht ten gehore brengt. Pure poëzie voor Parunashia!

Zien we u ook op 30 juni? U bent van harte welkom!