De mensen van de zorgambulance

2 november 2021

De mensen van de zorgambulance

Nieuwe bewoners komen vaak met de zorgambulance naar ons Hospice. De ambulancemedewerkers halen hen dan thuis of bij het ziekenhuis op. De zorgambulance wordt niet ingezet voor spoedvervoer, maar voor zoals dat wordt genoemd ‘midden-complexe’ zorg. De verpleegkundigen zijn daartoe goed opgeleid.

Zoals wij onze bewoners graag verwennen, trakteren wij ook de ambulancemedewerkers met liefde op koffie of thee met iets lekkers. Iedere keer weer valt het ons op hoe liefdevol en voorzichtig ze hun werk doen. Zeer betrokken en warm nemen ze afscheid en ze wensen onze nieuwe bewoner en hun familie altijd een bijzondere tijd toe bij ons in huis.

Bedankt lieve mensen! Ook jullie zijn een bijzondere schakel in onze verwenzorg.