Kinderloop: een droom die uitkomt…

4 juni 2019

Het eerste tipje van de sluier van het openingsfeest… is de speciale activiteit voor kinderen: de kinderloop met als motto ‘Een droom die uitkomt’!

Om 14.30 uur starten we op het Meanderplein in Sint-Michielsgestel. We maken een wandeling door het dorp, met voorop mooie muziek. Alle kinderen hebben hun droom op een mooi papier geschreven of getekend. Hiermee toveren we de tuin van het Hospice om tot een tuin met wel 1000 mooie dromen! Iedere droom krijgt een mooi plaatsje in de tuin. Van de meest bijzondere dromen maken we een kunstwerk voor in het Hospice!

Schrijf je samen met papa, mama, of opa en oma in door een mailtje te sturen naar ottertje@hetnet.nl
Vermeld in de mail de leeftijd en naam van het kind of de kinderen. Meedoen is gratis. Graag aanmelden vóór 25 juni!