Stem op Hospice Parunashia bij Rabo Clubkas-actie

20 november 2018

De Rabobank ondersteunt verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sportieve, sociale en culturele leven verbeteren. Zo wordt maar liefst een bedrag van € 200.000 over het werkgebied van Rabobank Hart van De Meierij verdeeld. Alle Rabobank leden krijgen een code van de bank toegestuurd en kunnen stemmen. Brengt u uw stem voor 29 november op ons uit?

Zo brengt u uw stem uit

In de periode van 15 tot en met 29 november kunnen leden van de Rabobank Hart van De Meierij stemmen op hun favoriete clubs, verenigingen, stichtingen. Rond 15 november is per post een unieke code verstuurd waarmee de leden online hun stem kunnen uitbrengen. Elk Rabobank lid krijgt 5 stemmen en mag maximaal 2 stemmen per club uitbrengen. Iedere stem is geld waard!

Heeft u uw code bij de hand? Stem dan nu op Hospice Parunashia

Ook is er de mogelijkheid om bij het kantoor van de Rabobank aan het Petrus Dondersplein in Sint-Michielsgestel uw stemmen uit te brengen. De Rabobankmedewerkers helpen u daarbij graag. Bezoek het filiaal en neem uw code mee!